10 mars

Uppe!

Mina planer för idag är att få i mig lite mat, ganska så snart. Läsa lite ur min bok som jag håller på att läsa just nu och sen gå och sola. Jag gjorde fan ett nyårslöfte att jag skulle börja sola men det har bara blivit en gång de här året.
Jag tänkte även att nu när jag har varit sjukskriven skulle jag hinna med de men jag har typ inte gjort de. Jag har valt att göra andra saker istället för det. ;D Men idag ska jag verkligen. Det är jätte fint väder ute så de kan vara skönt att promenera lite i de. :)










milla.

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag och mamma var ute och gick i dag vid 12. Hur skönt som helst, men jag hade som du satt på mig alldeles för mycket kläder, så de blev lite väl varmt :) Men skönt va de ändå!

2010-03-10 @ 21:56:27
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/
Postat av: milla

Precis, de var skit varmt men skönt! :)

2010-03-11 @ 13:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0