4 juni

Hoho

Igår hade jag inte tid att skriva för direkt efter jobbet fixade jag mig lite snabbt sen åkte jag till Eskilstuna och träffade Annis. Vi drog till Tuna Park, det var meningen att hon skulle in i en affär men båda åkte därifrån med flera påsar och massa pengar fattigare.
Jag visste inte ens att vi skulle dit men så blev de och jag skulle bara följa med men nu har jag massa nya sommar kläder i garderoben, så de kan gå.. :P

Efter Tuna Park åkte vi hem till Kerstin och grillade, det var mumsigt! Men jag var tvungen att dra nästan direkt efter vi hade ätit för jag hade en tid hos frisören klockan 20.00. Den här gången blev jag nöjd med håret och det ser blont ut. :) Jag var där ända till 22.10.

Just nu sitter jag hemma hos mamma. Jag åkte hit direkt efter jobbet för jag ska hämta bilen som hon är snäll att lånar ut till mig. :)

Bla bla bla, vi hörs senare!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0