19 juni

Vad tycker ni? :)

Jag har äntligen uppdaterat designen på bloggen fast denna gång tog jag hjälp med headern för jag fick inte alls till det. Jag visste ungefär vad jag ville ha men jag visste inte hur jag skulle få till det. Så jag tog hjälp av Aldo en gammal klasskompis. :) Jag blev njöd, vad tycker ni?

Det här inlägget är även mitt 1000:onde inlägg, lite coolt. ;)

Jag har kollat på vigseln mellan Victoria och Daniel. Det var väl fin? Allt är ju så strukturerat så de känns lite fejk men de var kul att se att dom fick tårar när dom skulle säga 'jag bla bla bla tar dig bla bla bla' då vet man i alla fall att dom är människor på riktigt. :P Fast dom två ser ju jävligt lika ut.. Syskon?
Men vart fan var kyssen? :/ 

Undrar om hon rakar muffen? :/







milla.

 


Kommentarer
Postat av: camilla

undrar om hon rakar muffen? haha... fint milla.

2010-06-19 @ 17:35:17
URL: http://camillanystrand.webblogg.se/
Postat av: mamma

Snygg design!!! Vilka fundringar du har!!!! :)

2010-06-19 @ 20:57:05
Postat av: Lars

Grattis till 1000.

Viktoria har en hovfrisör som fixar allt hår :)

2010-06-19 @ 21:05:10
Postat av: sussu

Hahahahahahhaha den va bra undrar om hon rakar muffen haha jag funderar ibland om dom torkar sig själv i rumpan eller om nån gör de åt dom hahah undrar hur silvia ser ut när hon bajsar ser hon lika präktig ut då me =) jag har oxå lite sjuka tankar ibland

2010-06-23 @ 18:29:55
Postat av: milla

Haha Sussu! Hon är väl så jävla opererad så hon rör väl inte en min :P

2010-06-23 @ 20:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0