18 juni

FREDAG! :D

Äntligen är den efterlängtade fredagen hääär! Denna vecka har jag inte mått hundra, har hostat massa och haft ont i halsen och var riktigt trött så jag har inte haft så stor jobblust men de gick ändå.

Ikväll ska jag äta med Natta. Hehe, hon blev så illa tvungen att äta med mig, jag skickade bara sms och frågade vad vi skulle äta idag. :P Jag föreslog pannkakor men de var inte hon så sugen på. Fan, jag som är riktigt sugen på de.

Nej, nu ska jag ta mig en dusch så jag kanske piggnar till och blir lite fräsh..








milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Finns det någon likhet? http://www.barnsajten.se/tavling/snovit/bilder/title.jpg

2010-06-19 @ 12:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0