16 juni

Hoho

Jag har inte kunnat uppdatera så mycket för igår kom Camilla till mig! :D Så jag har umgåtts med henne! :) Just nu sitter vi och kollar på Greys Anatomy och de är så jävla spännanade! Så här spännande var de länge sen det var!

Lite kort.. Igår kom Camilla hit vid 4, vi var bara hemma och tog de lugnt sen tog vi en promenad. Sen var de dax att sova för jag skulle ju upp och jobba idag.
Idag efter jobbet åkte jag direkt till Eskilstuna där hon var. Vi drog till mamma och åt mat sen åkte vi tillbaka till Strängnäs, hämtade upp Linus och åt Slagsta glass och nu kollar vi på tv. Imorgon åker hon hem till Katrineholm men hon kommer tillbaka den 9 juli så vi kan umgås mer innan hon åker tillbaka till Sydafrika.

Hinner inte skriva mer, tjing!






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Ha det så bra :)

2010-06-16 @ 22:13:51
Postat av: Natta

Nu har jag din nyckel, så nu kan jag göra inbrott hos dig när jag vill ;) mohahaha

2010-06-17 @ 17:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0