14 juni

Puh

Jag har precis storstädat hela lägenheten och diska upp allt. Idag åkte vi hem tidigare från jobbet för han jag åker med skulle till tangläkaren och när jag kom hem gick jag och kollade om tvättstugan var ledig och det var den så jag kunde börja tidigare med den med.
Ska gå ut nu och hänga de sista sen behöver jag bara gå ut en gång till och hämta allt. Det känns skönt att ha allt de här gjort och ha hela kvällen över sen. :)

Känner mig skit äcklig men jag ska ut och powerwalka så jag får duscha efter de.
Nej, nu ska jag ut till tvättstugan..








milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt när det är gjort, ja man måste jo städe när man får främmande....det kommer till att bli kanon för er!!!

2010-06-14 @ 16:33:00
Postat av: Lars

Visst var det snyggt badrum?

2010-06-14 @ 17:46:05
Postat av: milla

Mamma: Ja, de är skönt nu när det är gjort. :)



Lars: Ja de var snyggt! :)

2010-06-14 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0