12 juni

Hello!

Jag sitter själv hemma hos Nattas mamma och väntar på att Natta ska komma tillbaka efter en promenad med hunden. När hon har kommit tillbaka ska vi bege oss till Kimberly för att fira att hon har tagit studenten.

Vi var som sagt i Eskilstuna förut och kollade på när hon sprang ut och sen kollade vi på när flaken åkte runt. Tyvärr fick dom inte alls bra väder, de regnade lite då och då.
När jag tog studenten hade vi över 30 grader och strålande sol! Det var sjuk varmt! Men jag har heldre så än regn så jag ska inte klaga. :) När vi stod och kollade på när flaken åkte runt såg jag massa småttingar som gick på min grundskola, jag trodde typ att dom fortfarande var 10 år. :P Men även dom har blivit stora, de var fan 2 år sen jag tog studenten. Tiden har verkligen gått fort!

Hörs en annan dag för jag lär inte uppdatera mer idag. HEJDÅ!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0