10 juni

Hoho!

Jag har precis gjort mig klar fast jag har inte tagit på mig klänningen än för jag vet hur jag är, innan utspringningen kommer den ha massa fläckar. Så därför traskar jag runt i mjukisar så länge.

Mitt smink kommer inte hålla sig bra idag, tårarna kommer rinna som fan. Dom kom redan imorse när Sophie skulle åka iväg. Men de är smällar man får ta en dag som denna. ;)

Nu ska jag få i mig något i magen, tjing!


                              Jag kör på lockigt idag. ;D






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Ovant att se dig i den frisyren.

2010-06-10 @ 16:10:49
Postat av: mamma

Så fin du blev i håret, hoppas du blev nöjd med klänningen!!!

2010-06-10 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0