1 juni

Hello!

Jag har precis kommit hem efter att ha kollat på Europaskolans student. JAG VILL TA STUDENTEN IGEN! Okej att man vill åka på flak igen och så där men jag tycker det är så P I N S A M T (!) med folk som står på falk fast de inte är dom som har tagit studenten.
Har man redan tagit så kan man låta dom som tar ha sin egna student och dom som inte har tagit än kan fan vänta! Nej usch, de är bara pinsamt.. Det gör inget om man hjälper till med något på flaket då är det en annan sak.

Senare kommer Molle och Natta till mig. :) Det är sista avsnittet av Desperate housewives ikväll. Buhu!

Bilder från min student


































milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du det var en rolig tid rundt studenten!!!! Och studentdagen på morgonen när alla i din klass kom hit och hela dagen var jo väldig fin:)))Ett bra och trevligt minne för livet!!!

2010-06-01 @ 22:07:42
Postat av: Anonym

;-)) Dig kommer jag ihåg som det var igår, när du stod på flaket och dansade.. huu nu är det snart bara en vecka kvar till nästa här tar studenten.

2010-06-02 @ 05:38:34
Postat av: elle

ÅÅÅ du fick stipendie och du blev årets byggelev med resa till Portugal, va bra du GJORDE det!!!

2010-06-02 @ 08:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0