11 juli

Only for you my friend

Det var längesen jag uppdaterade men jag har inte haft tid. Det har varit full rulle hela tiden. Jag kan dra lite kort om det som har hänt.

Torsdags: LARS WINNERBÄCK! Strax efter 13.00 hämtade jag upp Jeppe och Johan i Åker. Vi åkte vidare till Katrineholm och där hämtade vi upp Camilla. Sen bar de av till Linköping för att se LW. Jag behöver inte säga så mycket mer om den kvällen, ni förstår säker att de var grymt bra! ;)

Fredag: Kom hem vid 3 på dagen. Camilla skulle ju vara hos mig den här helgen så hon hängde med mig hem. Vi somnade en stund sen var de bara att fixa sig och sen började folket rulla in. Det blev party, och jag hade skoj! :) För min del slutade de väl vid 4 på natten. Eller de gjorde de för dom allra flesta som sov här.

Lördag: Gick upp vid 9 men de hände inte mycket förens typ 11-12 på dagen. Då käkade jag, Camilla och boisen på Thai garden. Efter de drog vi hem till Orre och var där hela eftermiddagen. Sen var de bara hem och byta om för på kvällen var vi på månssons och grillade, spelade kubb och drack lite. :) När myggen började käka upp oss drog vi hem till Nenne.

Idag söndag: De blev lunch och strandhäng med boisen. Sen åkte även Camilla hem. :( Nu kommer de ta ett bra tag innan jag får träffa henne. De suger! Molle och Natta kom hit förut, sen gick vi och tog en glass. :)


Snart ska jag gå och lägga mig för imorgon är det jobb igen.. Vill inte men de är bara en vecka kvar sen är det S E M E S T E R! :D

Jag får bjuda på lite bilder en annan dag för idag orkar jag inte lägga upp några.






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

bra milla, :D äntligen!!

2010-07-11 @ 22:01:26
Postat av: elle

Äntligen lite info, tack det va kuuuuul, ser att du har det bra!!!!

2010-07-11 @ 22:16:05
Postat av: Lars

En vecka klarar du, sedan hoppas jag att du får tokbra semester :)

2010-07-11 @ 22:30:24
Postat av: Mamma

Snart semester, dagerna kommer till att gå fort får vi hoppas!!!!

2010-07-11 @ 23:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0