5 januari

TJOHOO!!!

Jag är jätte glad! Jag vill ha hund men de går ju inte just nu, vi har helt enkelt inte tid med en valp. Och när jag var nere hos Camilla så fick jag se att dom hade en kanin som gick ganska fritt. Dom släppt ut honom när dom var i rummet. Han hade blivit ungefär som en hund, han var med när dom lagade mat, satt och tiggde vid bordet och jätte tam!

Då fick jag den bästa idé igår, vi ska skaffa kanin! :D Jag gick in på blocket och kollade då hittade jag dom här kaninerna och alla fanns kvar! Jag fick välja vilken jag ville ha, alla är ju jätte söta men jag ville ha en som var lite speciell i utseendet så jag valde mellan honan längst upp i högra hörnet och sen på hanen längst ner. Jag bestämde mig för hanen längst ner. Det var något speciellt med de där runt ögat och nosen.

Om en vecka får vi åka och hämta honom, vi vet inte riktigt vad han ska heta än men vi har några namn som vi väljer mellan!



Klicka för att se nästa bild
                                     VISST ÄR DOM SÖTA?! :D






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

ååh vilken liten söt tuss!! tyson kommer älska han ;)

2010-01-05 @ 14:54:48
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppsan, oj men Linus kommer du inte ihåg väduren vi hade på gula som fick vara fri, han som gick in i duschen och gjorde sina behov ;-)) han bet sönder varje hörn i huset som var av gips, och alla sladdar.. hårfön o dyl bara dog..

2010-01-05 @ 16:02:05
Postat av: Lars

Hoppas att ni kommer att trivas med en kanin.

2010-01-05 @ 18:38:01
Postat av: Bror christian

Grattis syrran. Köp hem mycket skarvkablar, det kommer att behövas. Här är allt bra, åker skidor hela dagarna. Ha det fint och lycka till med monstret



2010-01-07 @ 15:55:12
Postat av: milla

molla: ja tyson och EGON (!) måste bli bästa vänner!



Therese och Lars: Det kommer säkert bli mycket jobb med en kanin men de kommer finnas mysiga och fina stunder också! :D



Christian: Haha, ja men vi har inga sladdar i de rummet han ska vara! :) Sussu har redan erbjudit sig att vara kaninvakt om de behövs! ;)

Fan vad skönt, jag vill också åka skidor! :( Jag för nöja mig med skridskor på isen utanför!

2010-01-07 @ 16:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0