4 januari

Första inlägget 2010!

Jag är hemma från Barcelona och tillbaka till livet. Idag har jag till och med börjat jobba igen. Det var ganska piss tråkigt, jag hade velat vara ledig den här veckan också!
Jag får skriva ett Barcelona inlägg sen när jag är hemma och har tid.. Tänker inte skriva om den resan nu, då blir det bara rörigt och inga bilder för dom ligger på min dator som är hemma.

Jag kom som sagt hem i lördags, då gjorde jag inte alls mycket. Bara njöt av att vara hemma. Borta bra men hemma bäst. Sen igår sov vi ganska länge men vi 2-tiden gick vi upp och började städa lägenheten för det såg ut som ett helvete. Och vid 5 kom mamma och Lars till oss för att äta middag. :) Det var mysigt.

Idag åker dom till Thailand med Christoffer. Christoffer åker ju varje år och ät borta i några månader men den här gången åker mamma och Lars med honom ner och ska bara borta i tre veckor. :)

Min mat håller på att kallna så jag måste sluta, tjing!






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

ta dig i kragen o skriv nu människa, jag vill läsa! puss

2010-01-05 @ 09:24:19
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: Therese

Men va sjutton hade inte Linus städat medans du var borta.. dåligt ;-)

Har du inte bilder från barcelona?

2010-01-05 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0