30 januari

TJAAAAA! :D

Jag är så jäkla glad! Jag hade så förbannat kul igår, blev en riktigt lyckad födelsedagskalas igår! :) Så tack alla så mycket för att ni gjorde min kväll toppen! Fast idag är det dock ganska mycket att städa men de var det fan värt!

Jag sitter just nu och saknar Abbe för han är inte hemma. Han var hemma hos Therese och Tommy i natt. Kändes inte som att det var snällt att ha honom här igår när det var massa folk, hög volym och så. Jag sitter även och käkar av godiset som jag fick igår av Sophie och Jesper, fan dom har prickat in min godis sak helt! Det skulle lika gärna vara jag som har köpt de här godiset.
Jag fick så fina presenter igår, tack alla för det! :D Tjejer, jag har på mig tröjan nu. Denna passa skit bra, jag är sååå nöjd! :)

Nej, nu ska jag fixa till mig lite sen blir det en fika på stan. :)






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Vi kommer på söndag klockan 14.00. Bjuder du på solsken och lagom kall vinterdag?

2010-01-30 @ 13:14:25
Postat av: Natta

Tack för i går :) De var jätte kul!

2010-01-30 @ 18:29:50
Postat av: Anonym

Bra Lars, då ses vi imorgon! Jag hoppas vädret är bra! Kan ju tyvärr inte göra så mycket åt det.. ;D

2010-01-30 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0