28 januari

Trötter..

Egentligen kan de här bli ett långt inlägg men jag är för trött för de..
Jag kan skriva en punkt lista och förklara lite bättre en annan dag. :P

 - började dagen med att krocka.. :/

 - ganska chockad på jobbet så de gick knappt att jobba idag..

 - blev mulad med snö två gånger..

 - de bästa med dagen, lite SHOPPING! :D


Nej, mer orkar jag inte skriva. Vet inte om jag kommer hinna skriva något imorgon för då ska jag ha lite födelsedagsfest och det kommer gå i ett från när jag slutar tills folk kommer. Och då är det PARTY! Kommer vara sista gången på länge som jag kommer kunna festa för om en vecka ska jag operera mig..






milla.


Kommentarer
Postat av: Ellen

ser verkligen fram mot morgondagen milla!!! :D

2010-01-28 @ 22:35:07
URL: http://ellenlovesmusic.blogg.se/
Postat av: Therese

Men.. har du krockat?? Hur gick det med dig då??

Hoppas du får en bra helg, säg till om Abbe ska vara hos oss i kväll.

2010-01-29 @ 08:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0