27 januari

Snö snö snö! :D

Och då blir jag så glad glad glad! Jag älskar när det är så här MEN jag blir sjukt irriterad på att dom inte plogar! Man går två steg fram men man hamnar tre steg bak.
När jag skulle åka från Eskilstuna var det inte plogat någonstans på motorvägen så det tog skit lång tid att komma fram till Strängnäs. Plus att jag hamnade bakom en lastbil så jag såg inte alls mycket! Men väl hemma fick jag ploga utanför mig! Kom knappt in för det var snö ända upp till dörren!

Hur som helst, när jag hade plogat och bytt om gick jag och mötte Molle som följde med mig ner på stan. Jag var tvungen att köpa en hel del smink! Allt mitt har tagit slut på samma gång. Tyvärr hade dom inte allt jag skulle ha men jag kan faktist klara mig utan de ett tag till.

Jag kan bjuda på en snöbild som tog när jag skulle gå och möta Molle.








milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Jävla Vägverket. Varför kan dom inte ploga ordentligt?

2010-01-28 @ 20:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0