26 januari

Migrän = skit!

Imorse när jag vaknade kände jag att det inte stod riktigt rätt till i huvudet, mer än vanligt alltså. ;) Jag har känt på mig i flera dagar att jag kommer få migrän ganska så snart. Så jag tyckte de var bäst att meddela chefen och ta de lite lugnt nu på morgonen. För om jag skulle tagit min medicin får jag inte köra bil så jag avstod från de och tog min tid för att känna efter.

Och mycket riktigt så fick jag migrän, jäkla skit! För jag hade faktist sett framemot att jobba idag. Det har flytit på ganska bra för mig både igår och i fredags. Och idag skulle jag göra samma sak som jag har gjort dom dagarna. Men icke..
Det känns så ruttet att vara sjuk nu när man ändå ska vara sjukskriven ett tag framöver från och med torsdag nästa vecka.. Då hade jag lika gärna kunnat fått migrän!

Aja, nu är det som de är och mamma är här hos mig! :D Eller inte just nu för nu är hon iväg och handlar lite mat som vi ska äta när hon kommer tillbaka. :)






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Krya på dig Milla.



Visst var mammas naglar snygga?

2010-01-26 @ 15:31:17
Postat av: Therese

Usch, stackare. Inte alls kul, hoppas inte Phille stört dig på morgonen.

krya på dig

2010-01-26 @ 16:05:54
Postat av: milla

Therese: Nej nej, han är tyst som en mus! :P Tror han ska sova här i natt med ;)



Lars: Ja det var fint gjort!

2010-01-26 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0