26 januari

Tredje

Idag har jag varit ganska duktig på att uppdatera. Kanske är för att jag har varit hemma idag. Undrar hur det kommer bli då när jag är sjukskriven. Var beredda! ;D
Snart börjar Paradise hotel och när det är slut är det natti natt för min del, för imorgon ska jag jobba igen! I natt har vi en natt gäst, precis som vi har haft dom andra två nätterna. Philip, Linus lillebror sover här. Trevligt trevligt! Han var riktigt sköntsam idag. :P Han drog iväg på hockeymatch förut idag och just då var jag och mamma på ÖB en snabbis. När vi kom tillbaka hade han skrivit en lapp. Det tycker jag var snällt, så man vet var man har grabben. ;D

Men nu ska jag snart på PH, Tjingeling!






milla. 

Kommentarer
Postat av: Therese

;-)) vet inte vad som flugit i ungen... men han vill bara sova hos er.. nära till skolan kanske hahaha...

2010-01-27 @ 11:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0