26 januari

God kväll

Jag la nyss in lite bilder från mobilen, så jag tänkte bjuda på några.. Men de är mest på Abbe för de är bara honom jag tar kort på nuförtiden. ;D


                Jag och Tyson den 9 januari


 Ida, Emil och Alex förra helgen när Rickard och Fredrik firades. :)


      Tyvärr blev bilden suddig men de är på Rickard och Fredrik
                      när dom kramas på deras födelsedag. :)


                    Abbe ligger och myser i mitt knä :)


             Abbe ligger i soffan med oss och slappar som ett spjut. ;) SÖT VA?!


       Här är Abbes hjärta runt ögat, meant to be mine. Eller hur?






milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag måste säga att Abbe var världens gulligaste o sötaste lilla skutt som jag har sett...så otrolig liten o fin, jag blev riktig kär i lilla sötnosen :)

2010-01-26 @ 19:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0