25 januari

Löning

Ja fy fan vad skönt med löning idag. Men idag är också den dagen pengarna försvinner ganska fort, måste ju betala alla räkningar.
Jag måste skriva de här inlägget med en hand för Abbe ligger i mitt knä och myser. :) Han ville ligga och mysa på engång, hoppas han inte håller på att bli sjuk. Då kan dom bli lugna och bara ligga. Jag får se sen när jag släpper ner honom på golvet. Han är är så söt när han ligger så som han gör nu oc emellan åt sträcker på sig. :)

Idag har mamma och  Lars kommit hem från Thailand. Jag har inte träffat dom än men dom lär ju vara skit bruna! Fast jag och mamma har pratat i telefon för en liten stund sen.

Nej, jag orkar inte skriva mer, det blir så jobbigt med en hand.






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Nej, vi är inte så bruna. Det var för varmt för att ligga i solen. Vi höll oss i skuggan eller där det fanns AC :)

2010-01-25 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0