21 januari

Hoho

Idag lunchade jag med Veronica för hon skulle till Eskilstuna idag och kom till stan precis vid lunch. Efter lunchen var de bara att jobba dom sista timmarna sen fick jag äntligen åka hem. Det är bara imorgon kvar sen är det helg! :D Som jag längtar!

Molle och Tyson kom förbi förut. Då tänkte jag att dom (Tyson och Abbe) kunde hälsa på varandra så jag hämade Abbe och höll honom i famnen, hukade mig och tog han sakta mot Tyson. Först var det helt stilla sen fick Abbe värsta rycket och skulle hoppa ifrån min famn. Han kom loss och hamnade på golvet.
Jag tog upp honom för att försöka lugna ner honom. Tog in honom i vardagsrummet och släppte ner honom, då stampade han med bakbenen. För första gången! Snacka om att han måste varit rädd. Stackars liten!

Jag är skit tråkig som inte lägger upp några bilder men jag har inga nya att lägga upp. Glömmer bort att ta kort på saker och ting.. Jag kanske kan bättre mig, får se..






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

mer bilder på abbe!

2010-01-22 @ 09:09:51
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0