20 januari

Minispa

När jag kom hem från jobbet var jag skit trött men jag ville inte gå och lägga mig på soffan och dega för jag var tvugnen att färga mina ögonbryn och om jag skulle ha lagt mig på soffan hade jag inte gjort de.

Så direkt när jag kom hem hoppade jag in i duschen och hade i hårinpackning i håret. När jag kom ut ur duschen började jag blanda färgen till ögonbryna, så kom jag på att jag har ansiktsmask hemma så nu sitter jag med ögonbrynsfärg och ansiktsmask i ansiktet. Det börjar bli riktigt stelt i ansiktet nu nu. :P 


När jag har tvättat bort de här från ansiktet ska jag kolla på P3 guldgala som jag spelade in igår. :) 
Sen har jag en kanin som har fattat hur man springer under soffan, inte bra!








milla.


Kommentarer
Postat av: linda

snygging !! :D

2010-01-20 @ 17:49:02
Postat av: molle

haha, abbe.. tyson sprang också under soffan förut.. när han vara lite smalare ;)

2010-01-20 @ 20:09:58
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0