20 januari

Heja Sverige!

Jag sitter och kollar på handboll, det är Sverige som spelar mot Polen. Igår kollade jag också på matchen som Sverige spelade. Tyvärr förlorade dom, och på ett jävligt onödigt sätt! Dom ledde hela matchen men i slutet kom dom andra i fatt och vann med två mål.

Jag kollade lite på P3 guldgala förut men jag hann inte se klart hela. Men jag hann i alla fall se att Lars Winnerbäck vann årets artist, det gillar jag starkt. ;)

Abbe har damp, någon som vet varför?! Han kan få värsta rycken och kuta runt som fan sen vara helt stilla sen springer han som fan ingen. Något fel på honom eller är kaniner så?






milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

;-) kaniner är så.. den som vi passade över sommaren åt Annelie o Kent fick ju ryck på nätterna och började stampa som en jävla galning så alla vaknade. Ville ha sällskap tror jag hahaha

2010-01-21 @ 08:15:48
Postat av: milla

Ja just de, Markoolio! Ja han stampade som fan! Men jag tyckte om honom i alla fall! Abbe stampade nyss för första gången men de var för att han var rädd.

2010-01-21 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0