19 januari

Fy bubblan!

Vad det är halt ute idag! Och inte fan verkar det finnas några som plogar idag! När jag åkte på motorvägen i morse tjockt med snö så bilen gled om kring där men fram kom jag i alla fall. Men jag tycker det var lite konstigt att dom inte hade plogat där. :/ Annars brukar man alltid se dom ute tidigt på morgonen men icke i dag..

Idag är jag förbannat trött också, fast i natt gick inte natten så fort. Det är bra för när den gör de känns det inte som att man har hunnit sova något. Helst vill jag vakna en gång på natten och se att klockan är helst innan 2 men innan 3 går också bra. ;)


Så vill jag bara säga:
GRATTIS till min bror Christian som fyller år idag, du börjar bli gammal! ;)






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0