18 januari

Nervigt!

Idag ringde jag till Märlarsjukhuset och frågade när min operation ska ägarum. Och denna gång när jag ringde så visste dom faktist det, annars har det alltid varit oklart. Den 4 februari ska jag operera foten.
Jag är båda nervös och skit glad. Nervös för att det kommer tas sprutor och jag HATAR sprutor men ändå glad för jag kommer slippa ha ont i foten! :D I början är det ju bara ena forten jag inte kommer ha ont i, men bara tills nästa operation blir av! :)

Igår blev de inte mycket uppdatering för jag var bakis! Jag brukar ju inte bli det men igår var jag det och de sög! Det blev ju fest både fredag och lördag den här helgen och på lördagen var jag inte alls bakis, då gick jag upp vid 11 och började städa kaninburen.
När jag var klar med de började jag med lägenheten och när lägenheten var klar vek jag tvätt. Jag var riktigt effektiv!






milla.

Kommentarer
Postat av: Bror

härligt att höra syster yster. Förstår att det ska bli skönt att få dina mongofötter fixade. Ta hand om dig. Vi hörs!

2010-01-18 @ 22:45:51
Postat av: mamsen

skönt att du har fått ett datum nu så du kan börja med detta, det blir skönt för dig när alt blir klart. Vi har det bara bra här, åker till Bangkok på torsdag så då blir det storstadssemester :) kram kram

2010-01-19 @ 04:21:02
Postat av: Lars

Det blir skönt för dig att få det undanstökat. Lycka till!!!

2010-01-19 @ 06:31:26
Postat av: milla

Mamma och Lars: Ja de ska bli riktigt skönt att de blir gjort! Vad härligt, njut av dom sista dagarna. Det är mindre än en vecka kvar ;)



Christian: Haha, du uttrycker dig alltid så jäkla stört! Men det ska bli skönt att fixa till mina "mongofötter" :P

2010-01-19 @ 11:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0