16 januari

Hello!

Igår blev det ingen uppdatering.. Jag hann verkligen inte med de. När jag kom hem från jobbet var jag tvugnen att dra till systemet och handla för kvällen. När jag kom hem var de bara att hoppa in i duschen och sen fixa sig. Vid kvart i sex begav jag och Linus oss till Sju rum och kök för att käka med Roger, Lillian, Fredde, hans tjej Malin och Robin. Vi fick i oss maten och när vi var klara åkte jag, Linus och Robin hem till Robin där det var fest.
Sen partades de vidare och natten slutade strax innan 5, toppen.

Idag är det på't igen! För idag ska Rickard och Fredrik firaras, dom har fyllt 20 år. :)






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Schysst tempo ni håller :)

2010-01-16 @ 17:50:50
Postat av: Therese

Att ni orkar, men det klart ni är ju unga än.. du vet hur trött jag var förra helgen ;-))

2010-01-16 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0