14 januari

17 dagar kvar..

Propp mätt.. Jag har precis ätit klart min matlåda. Så nu kan jag bara sitta här vid datorn och ta de lugnt. Sen när lunchen är slut blir det jobb igen, bläää! Jag vill hem och lägga mig på soffan och bara dega. Tycker det borde bli helg snart, men de är ju bara en dag kvar så jag får trösta mig med de så länge.

När jag kommer hem idag tror jag att jag ska städa, om jag inte hinner lägga mig på soffan först. Då kommer jag aldrig komma upp därifrån. ;) I alla fall inte för att städa.






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Hej. Kan du inte skaffa flickvän till Abbe, så kan du ständigt sälja kaninungar och tjäna pengar? Det skulle väl vara bra?

2010-01-14 @ 13:46:05
Postat av: molle

17 dagar kommer ju gå fort.. vad står på din öskelista?=)

2010-01-14 @ 15:45:22
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0