14 januari

CRAZY THURSDAY!

Nej, det har inte varit så galen torsdag. Den har varit ganska lugnt. Ganska lugnt på jobbet och när jag kom hem la jag mig på soffan med Abbe på axeln, han tycker nämligen om att ligga där. :)
Sen när Linus kom hem blev det matdax och nu sitter vi i soffan och tar det lugnt. Vi sitter och kollar på Gränsbevaknarna USA, eller vad de nu heter. Haha, helt sjukt! Det var en tjej som försökte smuggla in en människa som låg i en utav bildörrarna! Jag trodde tullpolisen kollade efter knark eller något i dörren men det var fan en människa som låg där.
En gubbe försökte smuggla in marijana för över en MILJON kronor!! :O :O

Ska kolla vidare nu, trevlig kväll!








milla.


Kommentarer
Postat av: Natta

Jag kollade oxå på de där när jag var på gymmet, helt sjukt :S

2010-01-15 @ 07:49:24
Postat av: mamsen

sooo sweeetttt :)

2010-01-15 @ 13:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0