13 januari

Onsdags kväll

Jag sitter just nu och kollar på Room service som började idag igen, alltid lika kul! :) Idag har jag varit till djuraffären och handlat, hö, matskål och en ny vattengrej. Jag köpte en förut när jag köpte buren men den var så liten, den var egentligen till marsvin. 

Jag vet det är massa tjat om kaninen just nu men just nu är det faktist de ända jag bryr mig om när jag kommer hem. Nej inte helt men han är så söt så man kan inte låta bli. Ni får helt enkelt stå ut! ;) Nu har jag även lagt in bilder på datorn så ni kan få se honom med bättre skärpa. :)






                                         Han gillar den här bollen! :)






milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

Sååå sweeeet, ska bli kul att se lilla sötnosen när jag kommer hem :)

2010-01-14 @ 07:48:26
Postat av: Therese

Men gud så söt.. ser ut som ett litet busfrö ;-))

2010-01-14 @ 08:11:10
Postat av: milla

Ja han är ett riktigt litet busfrö när han börjar springa runt! :) Så tycker han om att sitta på min axel när jag gosar med honom i soffan, hur söt som helst! :)

2010-01-14 @ 11:47:13
Postat av: Camilla

Åååååååh fyyyyyyy vad sööööööööt!

2010-01-14 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0