12 januari

God kväll

Jag har inte haft tid att uppdaterat. Efter jobbet åkte jag och hämtade Abbe. Säger bara en sak, HUR SÖT FÅR MAN BLI?! :D Han är jätte liten och superduper söt! Hon som jag köpte honom av berättade att hans bror typ är dubbelt så större än honom. Så han verkar vara liten för sin ålder. :)

I alla fall, när jag kom hem fixade jag mig sen åkte vi till Tommy och Therese för idag fyller Tommy år, så GRATTIS!
När vi kom hem igen lagade vi mat, käkade och sen var det tv tittande som gällde. Självklart kom några av alla killar hit för att se Paradise hotel. Vi glor på de och Abbe hoppar runt på mattan.

Jag får lägga in bild på honom imorgon eller något, jag orkar inte lägga in dom nu..






milla.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Grattis till tillökningen :)

2010-01-13 @ 08:11:49
Postat av: Lars

Ha det så bra, Milla. Det hr vi. Nu bor vi på något som heter http://www.koh-chang.com/bangbaoseahut/INDEX.HTM Det är plexiglas i golvet, så vi ser vattnet rakt nedanför sängen.

2010-01-13 @ 12:15:42
Postat av: molle

nej vad fint lars!! vad häftigt!! hoppas ni har det skönt! :)



heja catja catja catja!!



abbe var som en liten nallebjörn fast mycket sötare och mjukare och sen rörde den sig :D

2010-01-13 @ 13:26:04
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0