9 februari

Hello

Idag har det faktist varit lite dålig uppdatering, eller vad säger ni? Men jag har faktist en bra ursäkt för det. Klockan 10 ringde klockan för jag var tvungen att gå upp då jag skulle nämligen till vårdcentralen och lägga om bandaget.
Jag skulle vara där klockan 11 så jag gick upp och fixade mig sen åkte jag och Sussu dit och jag fick först vänta i nästan en halv timme, jippi! Sen när jag kommer in tog han bort de gamla bandaget och det såg inte ut som jag trodde. Jag trodde såret skulle vara mindre, jag var inte riktigt beredd på att se de jag såg. Jag blev i alla fall helt kallsvettig och yr, jag var nära på att svimma.
Läkaren tyckte de såg bra ut och la på nytt bandage och efter ett tag mådde jag bättre och vi kunde åka därifrån. Den 17 februari ska jag tillbaka och ta bort stygnen. JIPPI!

VARNING FÖR KANSKE LÄSKIGA BILDER!!!






                                       Visst ser det mysigt ut? ;D






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

Snart kan vi ut o gå promenad! yey! (för vi brukar ju göra det så ofta) ;)

2010-02-09 @ 16:06:14
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: mamsen

Det var större än va jag trodde, det kommer att bli jättefint :)

2010-02-09 @ 16:22:48
Postat av: Therese

Oj, va många stygn det är, jag trodde inte att det skulle vara så stort.. men det kommer att bli fin fint när det läker.

2010-02-09 @ 18:38:38
Postat av: milla

Ja jag tror de kommer bli bra sen, annars får jag begära pengar om dom har gjort ett fult ärr. ;)

2010-02-09 @ 19:13:31
Postat av: sussu

Synd att du bara fick vänta "nästan" en halv timme o inte liiite mer bara för då hade du ju fått dina pengar tillbaka. Bra att tanterna pratade om de o att du hörde för det hade inte jag en aning om innan faktiskt. Det va kul igår puss o kram

2010-02-09 @ 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0