9 februari

Abbe special!

Ikväll har jag och Abbe umgåtts helt själva. Linus var först iväg och skejtade sen kom han bara hem en snabbis, lämnade lite godis till mig och bytt om för han skulle direkt iväg och spela fotboll. han har inte kommit hem än. Men det gör inte mig något.
Jag har umgåtts med Abbe. Han har legat i soffan typ hela kvällen. Hoppat runt lite grann men inte mycket. Jag byggde ju en liten koja till honom av två kuddar och där har han trivts som fiskarna i vattnet.
Han har blivit en jävel på att pussas också, om de nu är pussar. Men jag tar de som puss när han slickar en på handen och i ansiktet.

Jag vet att många tänker att det bara är en kanin och att jag bara skriver och lägger upp bilder på honom nu förtiden men va fan, hur kan jag låta bli?! Han är ju bara för söt!
Dom som tycker så kan ju alltid skita i att läsa dom inläggen. ;)
















milla.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Han är bra söt lille Abbe :)

2010-02-10 @ 09:01:11
Postat av: Emma

Abbe är jättesöt!

2010-02-10 @ 21:21:49
URL: http://ebola.blogg.se/
Postat av: milla

Ja han är sötast!

2010-02-10 @ 22:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0