9 februari

Någon mer..?

.. än jag som ska kolla på Vinterspelen Åre 2010 som börjar ikväll? Jag måste ser de! Det verkar vara skit kul! Jag var nyss inne på kanal5.se och kollade lite på vad de var. Då såg jag att de är kända personer som ska vara med. Det kan ju bli kul, jag mena.. de är väl alltid kul att se när kändisar gör bort sig. ;)
På reklamen såg jag att Gunde Svan (som är programledare) garvade så mycket att han låg ner på marken. Antingen har han dålig humor eller så kommer de vara as kul. Hur som helst, det börjar 21.00 ikväll.

Vad tror ni?








milla.


Kommentarer
Postat av: molle

Gunde är härlig, antingen garvar man med han eller åt han :)

2010-02-09 @ 19:07:52
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0