8 februari

God morgon alla glada!

Ni undrar säkert vad jag gör uppe så här tidigt när jag kan sova länge länge! Då kan jag meddela att jag har en pojkvän som har ett jobb att sköta och jag vaknar av hans klocka som ringer på morgonen, härligt!!
Jag ska somna om efter jag har skrivit klart det här.

Jag ville bara önska alla som jobbar en trevlig måndag, snart är det helg igen! Jag tänker först och främst på Molle och Sofia för dom vet jag jobbar idag. Sofia har nämligen börjat jobba måndag - fredag och är där med ledig på helger, fantastiskt!

Och för er som undrar om vi har lagt av med att hitta skyltar kan jag säga att det har vi ICKE. De är bara det att jag inte orkar/kommer ihåg att skriva in de här i bloggen. Sofia hittade 238 igår, tummen upp för de!

Jag ska somna om nu, god natt!

 

 





milla.


Kommentarer
Postat av: molle

tack sweetie, ha en trevlig måndag du med :)

2010-02-08 @ 08:32:13
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack så mycket Milla! Dock är jag halvt hemma idag, då jag ska till farbror doktorn, men tack för tanken! Snart är det HELG! :D

2010-02-08 @ 13:59:16
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se/
Postat av: milla

Det var så lite så tjejer! Men då ska du ju vara glad om de bara är halv dag! :D



Snart är hel dan slut för dig Molle, en dag mindre tills de är helg! :D

2010-02-08 @ 15:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0