5 februari

Gårdagen

Jag kunde inte uppdatera när jag kom hem, var fortfarande ganska borta i huvudet och ville bara sova. ;) Linus åkte till jobbet så då blev jag pigg för jag brukar ju gå upp tidigt och idag var de bara som att jag hade fått sovmorgon. Så jag tänkte att jag kan ta datorn till sängen och sova när jag känner för de. :)

I alla fall.. Igår gick operationen bra men efteråt mådde jag piss, så jag fick inte lämna sjukhuset så fort som jag trodde jag skulle få göra. Men när jag äntligen lämnade sjukhuset skulle mamma och jag bara förbi apoteket. Då kände jag att jag började må illa igen. Jag ville bara fort ut i friska luften.
När jag väl kom ut var jag kritvit i ansiktet, kallsvettig och halft av svimmad och halft sovandes. jag hade huvudet i mammas famn. Folk lär ju ha trott att jag var döende.. :P

När de hade gått över lite satte vi mig i bilen och åkte hem till mig. När jag kom hem somnade jag på soffan medans mamma städade (så nu har vi ett fint hem).

På kvällen pratade jag som en tok, kan de beror på alla tabletter jag hade stoppat i mig igår?! :P Linus fick säga till mig flera gånger att vara tyst men de gick typ inte. :P


                                              YEAH!


Sen måste jag bara bjuda på tre bilder på Abbe när han har hittat chips skålen!












milla.

Kommentarer
Postat av: molle

ovanligt att du pratar ;) haha!

2010-02-05 @ 08:02:06
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: milla

Haha, nej egentligen inte. Min mun går ju fan alltid i ett, annars är det något fel. :P

2010-02-05 @ 08:06:59
Postat av: sussu

nej men stackare hoppas du kryar på dig snart. Visste inte att du skulle opereras nu. Åh guuu va gullig han är abbe =)

2010-02-05 @ 09:17:45
Postat av: milla

Jo Sussu, igår opererade jag mig och är sjukskriven i 3 veckor. Så om du inte har något att göra någon dag får du gärna komma över och umgås med mig och Abbe! :D

2010-02-05 @ 09:34:08
Postat av: Therese

Jag hoppas att du inte har för ont nu.. Lilla Abbe så söt.. får gärna vara hemma hos oss igen.

Jag har fått dina ljus nu, kommer ner med dem i helgen

2010-02-05 @ 13:11:54
Postat av: mamma

ja måste bare säga att Abbe år så söt, själv om han är i chipsskålen :) han var som tokig igår när det kom fram chips, men nu förstår jag....ja vi har alla våra laster :))))))

2010-02-05 @ 14:14:07
Postat av: sussu

Jaaa jag kommer gärna =) Kanske på måndag??? Kan du då? Kraaam

2010-02-06 @ 14:42:39
Postat av: sussu

Har köpt födelsedagspresent till dig så om du kan på måndag så kommer jag efter tre i så fall för jag är barnvakt på dagen o syrran slutar tre så om jag åker härifrån halvfyra??? Går de?? Puss

2010-02-06 @ 14:44:06
Postat av: Milla

Ja Sussu på måndag blir skit bra! :)

2010-02-06 @ 18:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0