5 februari

Hoho

Jag är sjuk rastlös. Idag har jag hunnit med att boka tid till distriktssköterskan, pratat med sjukhuset (dom ringde och kollade hur jag hade de idag), sovit en stund, kollat allt på internet x 3000 gånger och nyss målade jag naglarna.

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från min födelsedag.


                                                            Min outfit


                           Jag fick en födelsedagshatt som spelade en låt.


                                               Dom tre musketörerna


                                                       Oskar!


                                               Johanna och Sophie


                                                  Madde i min hatt


                                                          Folk


                                                  Molle och Ellen


                                                           Folk


                                     Sara tar en stor klunk! SKÅL!





                                                 Pontus och Ellen


                                                         Folk


                                               Oskar och Jimmie


                                                 Ellen och Anna






milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att titta på bilder från födelsedagspartyt :))))

2010-02-05 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0