27 februari

Jag lever!

Gårdagen var jätte trevlig. :) De bjöds på god mat, musik och trevligt sällskap. När vi kom hem till Strängnäs mötte jag Natta och dom andra som stod i kö till Underbar. Jag hoppade in i kön med dom och efter en stund kom vi in.

Där inne fick jag äntligen dansa! Vi dansade för glatta livet och som vanligt hamnade jag i dansbattle. Fattar inte hur jag alltid blir de?! Sak samma, jag förlorade stort. :P Jag tror att han var homosexuell och han kunde dansa. :P Men de gjorde min kväll, de var skit kul.
Plus att jag lyckades slå en vurpa på dansgolvet men jag var fort uppe igen. Det är sånt som händer och den bjuder jag på! ;D

Idag mår jag lite si så där. :P






milla.


Kommentarer
Postat av: Natta

Jag lever oxå, fast de kan man nog inte tro :P

2010-02-27 @ 14:36:46
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0