26 februari

Lite snabbt

Jag måste egentligen börja göra mig i ordning för 20 över 2 går mitt tåg till Södertälje. Jag och Linus är bort bjudna till någon han jobbar med om jag fattade de rätt. Egentligen skulle jag kunna ta 20 över 3 tåget men jag vågar inte chansa för det kan ju vara försenat..

Halv 11 idag plingade de på dörren och jag for upp som en skållad katt. Jag trodde att de var vaktmästaren men de var mamma så jag kunde andas ut. Vi hade bestämt att hon skulle komma men jag visste inte när. När jag var uppe började jag fixa mig och sen åkte vi till Prinsen och käkade natcho. :)

Men nu måste ja fixa mig, vet inte om de kommer bli så mycket uppdatering idag.
Bla bla bla, HEJ DÅ!






milla.


Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack min kära dotter för en trevlig lunch o lite snabbshopping :)<3

2010-02-26 @ 16:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0