25 februari

Bok

Igår kväll läste jag klart Carolina Gynnings bok Ego Girl.
Den var bra och spännande men som ni vet så är hon ganska energisk och babblar på ganska bra när man brukar se henne i tv. Jag kunde emellan åt tycka att boken var lite för rörig ibland ena stunden är hon på ett ställe och gör en grej och andra stunden är hon på ett annat ställe och gör något annat. Och alla hennes pojkvänner som hon blir förälskad i glömmer man bort namnen på hela tiden för de kommer nya namn ganska ofta. Men det var spännande och intressant att hör om hennes liv. :)

När jag var klar med den boken började jag på en annan. ;)

 






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Hon har spelat in en skiva också. Hon hinner med mycket.

2010-02-25 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0