24 februari

God morgon!

Jag är nästan uppe med tuppen idag! Jag var tvungen att ringa sjukhuset idag för min fot har inte blivit riktigt bra än så jag är hemma en vecka till. Hoppas det blir bra tills då. :) Bara för att jag blev väckt av personen från sjukhuset ganska tidigt så kan jag kolla på Våra bästa år idag. ;D

Sen har jag en annan nyhet att berätta, igår kväll blev jag faster igen. Denna gång åt lilla My! Hon föddes 20.38, jag vet inte hur mycket hon vägde eller hur lång hon var men på bilden som jag fick såg hon jätte liten ut.

Själv har jag en liten bäbis som springer runt här i soffan och är skit busig.. Han är tame fan som en hund.. Han tigger, busar, pussas, förstår vad man säger ibland och han rulla runt, dock inte på beordran men när han ligger i soffan och gosar sig. Det jag menar med att han förstår man vad säger ibland är för att han vet precis vart han inte får vara och kollar man på honom och säger nej så vänder han och går bort därifrån. De ni! ;)


                        Välkommen till världen My!






milla.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till faster igen :)

2010-02-24 @ 12:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0