24 februari

Jippi!

För en liten stund sen spelade de en melodi utanför vårat hus. Den har ingen text men de finns en text som någon har hittat på till melodin. Den går ungefär så här: "Vi lurar små barn, vi lårar små barn, på deras veckopeng.."

Oh yeah, jag pratar så klart om GLASSBILEN! :D Jag ville direkt springa ut och köpa något gott. Letade fort upp pengar och gick ut. Det blev Sandwich och Trollerimix (så klart..).
Jag gav fram pengarna..
Gubben: "Jaha, jag vet inte om jag har växel till de.."
Jag: "Okej.. hoppas du har de då.." Och tänkte klart som fan han måste ha de!
Gubben: "Vi tar oftast emot kort, vi vill helst att folk betalar med de.."
Jag: "Jaha.. jag har inte handlat av er sen jag var liten"

Hur fan kunde jag veta de, man behöver ju inte låta så dryg för de!


 Tyvärr hade dom gjort om Trollerimixen så jag var lite besviken..






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Du blev barn på nytt. Springer till glassbilen med pengarna i vanten :-) Kul!

2010-02-25 @ 07:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0