23 februari

MOLLE!

Nu kommer du bli stolt över mig! :D Jag har vikt alla mina kläder (nästa alla, orkade inte helt) och hängt upp massor! Jag upptäckte att jag har föööör mycket kläder.. Eller nej, för mycket kläder kan man inte ha men jag har mycket.
Egentligen är de mer som behöver vikas och hängas men just nu har jag inte plats med de någonstans så jag låter de ligga kvar på golvet. ;D

Är du stolt nu?! Jag kanske inte har sån ordning som du har men lite bättre än annars! Sen har du mycket mer och bättre garderober än mig. Vi säger de i alla fall så slipper jag ha för myceket dåligt samvete. :P


                                        Undertiden jag rensar..


    Fint hängt och vikt, andra lådan blev inte så fint vikt så de fick inte vara med.
                  Och dom andra kläderna orkade jag inte gå och fota. :P







milla.


Kommentarer
Postat av: molle

Hihi, sötnos! Nu blir jag jättestolt, var duktig du är!!! :D <3

2010-02-23 @ 19:29:45
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0