22 februari

I'm up!

Äntligen.. :/ Jag fattar inte vad de är med mig. Jag kan sova hur länge som helst. Ändå går jag inte och lägger mig så sent. Jag lägger mig i sängen när Linus lägger sig sen ligger jag och läser. Men igår blev de bara till 20 över 1.
Fast den här natten hade jag massa mardrömmar, hatar de! Och speciellt när personer som står nära mig dör. I natt var de Linus som var med om en bilolycka. :( Då när jag vaknar är det så skönt att allt är en dröm. Men jag måste ändå ligga och krama honom massor. Han vaknade efter en stund och frågar vad de var. Jag berättar fort drömmen och han suckar och tycker jag är barnslig. Men va fan, tänk om de hade hänt på riktigt!??! Bilolyckor så här års är ju inte direkt sällsynta!






milla.

Kommentarer
Postat av: linda

fy.. sådana drömmar är inte skojigt.. :( bra att de inte händer så ofta för sådana man har i sin närhet...

2010-02-22 @ 12:54:04
URL: http://tjoorven.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0