21 februari

Dagens!

Halv ett vaknade jag och förstod inte hur klockan kunde vara så mycket. Jag hade inte vaknat en ända gång sen jag somnade.. :/ Så jag var tvungen att skynda mig upp och mata Abbe.
Sen la jag mig och läste. Jag läser Carolina Gynnings bok som heter Ego girl. Jag har haft den skit länge men aldrig fått arsle ur vagnen och läsa den. Men nu har jag börjat. :) Jag har några andra självbiografier som jag vill läsa och har hemma men lyckas aldrig börja.

Hur som helst.. André ringde och frågade om vi skulle med ut till hallen så de var bara att skynda sig och bege sig. Vi är ute i hallen nu och kommer nog vara här ett tag. :)


                                       "Konstigt hår och massa skägg"








milla.


Kommentarer
Postat av: Konstigt hår och massa skägg

Hehehehe

2010-02-21 @ 19:20:42
Postat av: molle

haha, vad komiskt, jag började läsa gynnings bok ego girl igår på planet och blev precis färdig med den :P vad tycker du om den??

2010-02-21 @ 20:04:56
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, jaså! Jag har inte hunnit läsa så mycket än men den är rolig och spännande! Kul att höra allt från hennes sida. :)

2010-02-21 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0