20 februari

Blaha blaha

Idag ringde pappa typ 10 över 2 och frågade om jag var hemma. Och det var jag så då sa han att jag skulle sätta på kaffe. Efter kanske 10 - 15 minturer så kom pappa, 2 av mina farbröder, min fasters man och en kompis till dom. Dom hade flyttat lite saker från Södertälje till Strängnäs för min faster och hennes man ska flytta hit.

Jag och Natta sitter i soffan och är proppmätta för vi har nyss ätit tacos. Ikväll ska vi se på Melodifestivalen. :) Får se om de är några bra låtar ikväll.

Här kommer lite bilder


                                   Maten vi åt nyss


                                    Jag och Natta igår


            I natt när jag gick hem stannade jag och tog bild. ;D


                         Jag igår hemma hos Kimberly






milla.

Kommentarer
Postat av: Konstigt hår och massa skägg

Lite besviken på att du inte gjort nån snö ängel brevid trappen..och var är alla naken bilder på Linus och abbe????

2010-02-20 @ 19:08:14
Postat av: milla

Haha, jag hade ingen lust att lägga mig i snön just då. :P Dom bilderna kommer sen! höhö.. :P

2010-02-20 @ 19:56:52
Postat av: Anonym

Ni är ju sjukt lika du o Natta på bilden ;-)

2010-02-20 @ 21:30:08
Postat av: mamma

Jisses så lika ni är på biden...skulle tro ni var tvillingar :)

2010-02-21 @ 01:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0