2 februari

Hoho

Snart smäller det, jag har bara imorgon kvar att jobba sen på torsdag ska jag operera mig! Äntligen!
Fan det är inte lätt att skriva ett inlägg med en kanin som sitter och tigger (han vill ha chips) och trampar på tangenterna.

Aja, inatt i alla fall! Hade jag en sjuk dröm! Både jag och Linus hade fått blodcancer för att vi hade ätit en köttfärs som inte var helt stekt. Så skulle vi till läkaren och ta blodprov. Men dom där sprutorna var gigantiska och jag hatar ju sprutor så jag ville inte ta den. Men läkarna höll fast mig och jag skrek och grinade.
När jag vaknade till låt jag och grät på riktigt. Kan det här ha med torsdag att göra?! Fy fan jag var helt skakis efter de där. Jävla sprutor!!!

Nu ska jag göra mig i ordning för skridskoåkning. Molle och jag ska åka de när hon har slutat. Måste ju passa på innan jag opererar mig och det är kallt ute. ;D


        Gick in på google mot min vilja för att hitta en bild på dom vidriga sakerna.
                                     Blir helt yr av dom. Blä blä blä!!!







milla.

Kommentarer
Postat av: molle

jag räknar med att du kommer ha uppdaterat varje gång jag kommer gå in på din blogg sen när du är sjukskriven ;) tack för turen idag, lär ju bli ett tag innan nästa!

2010-02-02 @ 21:55:43
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: Therese

Men Milla, vilken dröm..usch va hemskt.

Det kommer gå jättebra på torsdag.

2010-02-03 @ 08:07:27
Postat av: Lars

Det kommer att gå bra. Synd att du ska vara så rädd för nålstick :(

2010-02-03 @ 08:37:47
Postat av: Milla

Molle: jag kommer säkert uppdatera ganska mycket när jag är hemma men jag vet inte om de kommer vara ett nytt inlägg varje gång du går in. Jag kan inte uppdatera varje minut ;)



Therese och lars: ja de kommer säkert gå bra men de är dom där jävla sprutorna. De är inte sticket som jag är rädd för de är själva sprutan och tanken att den ska in under huden och glida runt.. Eller hur man ska förklara. :P

2010-02-03 @ 09:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0