19 februari

Happy friday!

Visst är det skönt att det är fredag? Jag kan tänka mig att extra många unga tycker det för dom har nämligen lov nästa vecka. Och min Molle ska bege sig ända till Kanada imorgon! :O Jag vet att flygresan kommer gå skit bra och hon kommer vara världens lyckligaste när hon kommer fram! :D

Jag sitter och kollar på OS och äter matrester ifrån igår, gott gott! Nyss åkte Anja Pärsson och tog ledningen, hoppas de håller! När jag har ätit klart tänkte jag läsa lite ur boken, natt kan jag säga att det var spännande! :P

Fan jag fick nyss sms och jag hittar inte min mobil. :/ Jag har ingen annan som jag kan ringa med. Hur fan ska jag hitta den?!








milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0