18 februari

Hej hej hej!

Jag gick nyss upp och de var kämpigt måste jag säga! Jag låg och läste till halv 3 i natt. Jag kunde inte sluta. Jag ville läsa klart kapitlet men de var så många sidor kvar och jag var för trött.

Halv 10 skickade Natta sms och frågade om jag var vaken, hon skulle till Eskilstuna idag och mamma glömde en sak här igår så Natta skulle ta med de. :) I alla fall, jag hann somna om efter smset och kvar i 10 ingefär kom hon och knackade på. Trött som jag var gav jag henne karta som jag ritade igår. Jag tyckte den var hur bra som helst ritad men senare ringde hon för hon hade tappat bort sig.. :P

Just nu sitter jag och kollar på Sverige - Tyskland i hockey. Molle, var står du? Sverige eller Tyskland? ;D






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

haha, ja det är tveksamt, nejdå SVERGIE såklart!! :D (fast när sverige åker ut hejar jag på tyskland) ;)

2010-02-18 @ 17:24:46
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0