18 februari

Tjabba tjena hallå!

Jag har precis läst en hel del ur boken som jag läser just nu. Natta halv sitter/ligger i soffan och sover. Hon börjar jobba klockan 5 idag.

När hon kom hit förut gjorde vi minibaguetter med vitlökssmak i ugnen, så det blev frukost för min del. Tror de blev de för Nattas del med.. Sen gick vi in till vardagsrummet och Natta blev trött och ville sova så jag hämtade min bok.

Jag ska bara skriva de här inlägget sen tänkte jag fortsätta läsa. :)


                          Min faktist utsökta frukost! :)


                             Natta just nu, sussar så sött.
             Funderar på att kanske rita en rolig mustsch..? ;D







milla.

Kommentarer
Postat av: molle

fan vad många inlägg det blev att kommentera men är tvugen att säga att nattas sovsällning ser inte den skönaste ut ;P hahaa

2010-02-18 @ 17:28:06
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: Lars

Är den bättre eller sämre än den förra?

2010-02-18 @ 20:19:49
Postat av: Lars

Är den bättre eller sämre än den förra?

2010-02-18 @ 20:20:35
Postat av: Anonym

Haha nej jag vet, men hon måste ha tyckt att de var skönt. Hon somnade ju i alla fall :P



Den här boken är bättre :)

2010-02-18 @ 20:41:44
Postat av: Natta

Molle, den sovställningen måste ha varit skön, eftersom jag typ sov en och en halv timme :P haha

2010-02-18 @ 22:01:09
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0