17 februari

God kväll!

Jag har precis fått i mig korv med bröd som fick bli det som kvällsmat idag. :) Det var gott för jag var riktigt taggad på att äta de. ;D
Nu sitter vi och kollar på filmen som går på 6an, jag kommer inte ihåg vad den heter och jag orkar inte kolla upp de. Visst är jag slö? :P

Ikväll har jag varit ute i hallen, mamma skjutsade ut oss dit när hon skulle åka hem. Sen gick jag, Linus och Pata hem. Det går ganska bra att gå nu, jag har fortfarande ont men jag kommer framåt i alla fall. :)

Jag ska fortsätta att kolla på filmen nu, tjingeling!






milla.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Milla tack för en trevlig dag som vi hade idag, o lille Abbe är jo så god:)

2010-02-18 @ 00:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0