17 februari

Hej hej!

Jag är hemma nu. Först åkte mamma och jag till läkaren så fick jag ta bort stygnen, det gick bra men det var liet obehagligt. Efter de åkte vi ut till ÖB och det var jag som körde! :O :D Fast jag kördde bara ut dit en fick jag lite ont i foten men jag kunde fan köra lite bil!
Efter vi hade varit där åkte vi till Willys och pantade våra flaskor, vi fick över 100 kr i pant. Jag visste att vi hade mycket men inte så mycket.. Från Willys brände vi ner till Prinsen för att få i oss lite mat. Natta kom också dit och åt med oss. :) Det blev ett varv på stan också.

Nu sitter jag i soffan och slappar. :)


          Bilden är suddig (mobil kamera) men de gör nog inget, 
        kanske inte så nice att se de med värsta upplösningen. ;D







milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0